CPU og bundkort
Fra : Bach

Dato : 01-10-02 19:51

Mojn folkens,

Jeg sidder og spekulere lidt på at opgradere min puter, nærmere bundkort og
cpu, men jeg ville godt om jeg ku starte med at opgradere cpuen, der kommer
så mut problem, kan jeg på mit Asus A7V smide en Athlon XP i, og forvente at
den kører

Jeg er selvf. godt klar over at jeg ikke vil kunne udnytte den, men det
ville da være en start

--

Med venlige hilsner
Bo Bach Jensen

---------------****---------------
IBM: Icons Bygones My Mom's

Fra : Martin K

Dato : 01-10-02 20:07

Bach wrote:
> [...]
> bundkort og cpu, men jeg ville godt om jeg ku starte med at opgradere
> cpuen, der kommer så mut problem, kan jeg på mit Asus A7V smide en

Det tror jeg ikke, har lige tjekket på
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v/overview.htm

Det lader ikke til at XP-cpuerne er understøttet. Heller ikke under
bios-upgraderingerne. Duron / Tordenfugl... Måske kan den spise een af de
nye Duron'er, dog unden at være 100% sikker.
Hva med at lægge ud med et A7V333 (u. RAID m. Audio) til ca. 900. Super
board, og de fleste kan vidst være med i det prislejge...

> Jeg er selvf. godt klar over at jeg ikke vil kunne udnytte den, men
> det ville da være en start

Det ville det da...

--
Martin K

Fra : Bach

Dato : 02-10-02 20:42

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> [...]
> Hva med at lægge ud med et A7V333 (u. RAID m. Audio) til ca. 900. Super
> board, og de fleste kan vidst være med i det prislejge...

Hmm .. har snuflet lidt rundt på Asus's HP, men jeg synes ikke rigtig jeg ka
blive klog på hvad den slags cpu jeg ka smide i mit A7V, og hvor hurtigt en
cpu den kan trække.
I min manual står der denada om det heller, såå .. øøhhmmm .. jeg tænkte på,
nogen som maybe ved hvordan jeg finder ud af det ?

/Bo Bach Jensen