Blækprinter
Fra : Michael Kristensen

Dato : 01-10-02 19:40

Jeg skal have en blækprinter.

Jeg har følgende krav.

Anskaffelsespris : Så lav så mulig.
Krav til kvalitet : Normal
Pris på ny blæk : Så lav så mulig
Forventet brug : 40-50 sider per måned.

Nogle anbefalinger?

mvh -Michael Kristensen

Fra : Leony

Dato : 04-10-02 13:31

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ancq5r$smc$1@sunsite.dk...

> Jeg har følgende krav.
> Anskaffelsespris : Så lav så mulig.
> Krav til kvalitet : Normal
> Pris på ny blæk : Så lav så mulig
> Forventet brug : 40-50 sider per måned.

En billig printer er genrelt dyrere i brug end en dyr printer.
Det er derfor ikke en god ide at købe en til 399, de penge der er sparet er
hurtigt brugt på blæk. Printet bliver også noget pænere med en dyrere
printer.

> Nogle anbefalinger?

Canon, HP eller Epson. Så går det vist ikke helt galt.
Kig på en printer omkring 1000,-
Den skulle gerne give godt print til en billig penge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jacob E.

Dato : 04-10-02 23:29

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
> Jeg skal have en blækprinter.

> [...]

Må jeg istedet fraråde? Du skal ihvertfald IKKE købe en billig
Lexmark-model. Jeg købte en z23 i Brugsen for et halvt års tid siden, og har
allerede nu investeret 3 gange så meget i tonerkøb som selve printeren
kostede. Jeg ved ikke om det er generelt for Lexmarkprintere, men de
patroner som z13-33 serien kører med er EKSTREMT dyre i forhold til
holdbarheden (og jeg printer IKKE overdrevet meget). Så hold dig langt væk
fra dem! Jeg har selv beluttet ikke at købe flere patroner til min, men
istedet udskifte den med f.eks. en god HP. Det vil indenfor et halvt år
allerede have betalt sig...

Mvh Jacob

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-10-02 00:20

"Jacob E." <jacob-x@dk2netFJERN.dk> wrote in message

> [...]
> fra dem! Jeg har selv beluttet ikke at købe flere patroner til min, men
> istedet udskifte den med f.eks. en god HP. Det vil indenfor et halvt år

Samme problem her, men ikke nok med det, efter at printeren har stået stille
i sommerferien er patronerne tørret ind, så nu står den til udsmidning.
Så hvis nogen er interesseret i en ca. 5 mdr. gammel Lexmark z23, så kan den
afhentes gratis (syd for Odense).

mvh
Preben

Fra : Jacob E.

Dato : 05-10-02 00:52

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> Samme problem her, men ikke nok med det, efter at printeren har stået
stille
> i sommerferien er patronerne tørret ind, så nu står den til udsmidning.

Latterligt, ikke??? Men nu tror jeg da ihvertfald at Michael har fået en idé
om, hvad han IKKE skal købe, og det er jo også en slags anbefaling...

Mvh Jacob