Domain registrering / opsætning af webserv~
Fra : Lomme

Dato : 03-01-01 23:15

Hej NG

Jeg har lige købt et domain navn hos scannet.dk til 123,-.
Nu er mit spørgsmål så, eftersom jeg intet login navn og password har fået,
SKAL scannet.dk hoste mine sider eller kan jeg selv gøre dette (med kommende
ADSL linie).

Hvis jeg kan, hvor og hvordan får man så dirigeret domainet til en anden ip
adr ?

MVH

Lomme

Fra : Peter Pedersen

Dato : 04-01-01 10:02

> [...]
kommende
> ADSL linie).
>
> Hvis jeg kan, hvor og hvordan får man så dirigeret domainet til en anden

Så skal du have fat i Scannet, men da jeg forhørte mig om det samme ved
Scannet for omkring et 1 år siden kostede det omtrent det sammen som deres
"mini" domæne.

Hvis du nu havde købt dit domæne ved www.speednames.dk i stedet havde haft
fuld kontrol dit domæne navn.

/peter