Delphi 6, TRichedit - indsæt billede
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 01-10-02 15:19

Jeg har spurgt før, men har ikke fået nogen respons.

Jeg har uden held søgt en TRichEdit, hvor det var muligt at indsætte et
billede, Icon eller lign.

Indtil videre har jeg ikke haft synderlig held. Jeg har fundet et par
komponenter som kan det omtalte, men de har så grundliggende ændringer i den
"Originale" TrichEdit, at jeg ikke kan bruge dem, uden at skal lave det
meste af mit program om.

Jeg har kigget på RichEdit98 på torry.ru, som ellers ser interssant ud, men
den kan jeg ikke kompilere den under Delphi 6

Kan det virklig passe at der ikke findes en komponent til D6, der kan dette,
og som ikke laver om på måden at formatere tekst - style og farve ?

Er det helt umuligt at lave det selv (NEJ!) - men er det omfattende, og er
der nogen der har nogle ref's på nettet om hvordan det gøres ?

Håber nogen har noget brugbart

Ulrik Vadstrup