Server 1000GB
Fra : Peter Øberg

Dato : 01-10-02 15:18

Jeg skal bygge en server med 1000GB HD plads.

Kan jeg bruge 2 raid pci kort på samme tid?
Er der nogen der har en idé til hvordan det løses bedst muligt.

Mvh Peter Øberg

Fra : John Hinge

Dato : 01-10-02 15:45

On 01 okt 2002 Peter Øberg was heard to say:

> Jeg skal bygge en server med 1000GB HD plads.
>
> Kan jeg bruge 2 raid pci kort på samme tid?
> Er der nogen der har en idé til hvordan det løses bedst muligt.

Altså umiddelbart tror jeg ikke der er noget til hinder for at
anvende flere raid controllere, sålænge dit OS understøtter
det med hensyn til IRQ og den slags.
Ellers var det måske en ide at kigge på de tunge løsninger,
f.eks hos Hitachi :
http://www.hitachidatasystems.com/products/systems/9200/
En ganske nuttet sag

På den anden side, nu skriver du ikke om dine raid kort
er SCSI eller IDE, med SCSI og en fornuftig controller
kan du jo putte en 15 diske i den eller så'n, og så
sku det ikke være så svært at nå de 1000Gbyte

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs