Trykke sort tekst på hvidt plastic
Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 01-10-02 08:44

Hej dk.fritid!
Jeg har engang forsøgt mig i dk.videnskab, men jeg kunne ikke rigtig bruge
de velmenene råd, som jeg ellers fik.

Hvordan trykker jeg 5 cm sort tekst på noget hvidt plastic?
Plasticet er bøjeligt, men nok ikke tilstrækkelig flexibel til at man kan
putte det i en fotokopimaskine (jeg har kun eet forsøg!!).
Da plasticet skal bruges til en frontplade (10x10cm), så er kravet, at
teksten skal blive "hængende" (=teksten skal ikke smitte af, pga. fedtede
fingre og det skal se pæn ud i længere tid).

Hilsen
Lars
Fjern NOSPAM fra min E-mail-adresse
MEDMINDRE at du er spammer! - I så fald skal NOSPAM stadig stå i E-mail
adressen!

Fra : Mikael

Dato : 19-10-02 14:58

Letra-set (tror jeg nok det hedder) "gnubbbe på" bogstaver kunne være
løsningen. De holder og så til lidt vand. Fåes hos velassorterede
boghandlere eller papirvareforretninger.

Mikael