Garmin Vista - Skift af Basemap.
Fra : Jens

Dato : 30-09-02 23:45

Hejsa.

Jeg står for at skal til Canada hvor en Garmin Vista er noget billigere end
herhjemme. Så sådan en påtænker jeg at købe.

Men så bliver den jo med amerikansk basemap istedet for europæisk basemap.

1. Kan man upgradere firmware eller andet, så basemap'et bliver ændret til
det europæiske ?
Jeg har hørt "nej" nogen steder, men de/man må vel for pokker kunne
ændre/opdatere kort til når lande adskilles/ligges sammen, osv.

2. Selv om det er med amerikansk basemap kan man vel godt ligge europæiske
RR og Mapsource kort ind ?

Samme spørgsmål, både 1 & 2 har jeg sådan set også for StreetPilot III
Deluxe da den også er en del billigere derovre, og jeg lurer lidt på at tage
en sådan med hjem også. (Jeg har endnu ikke set en sådan i praksis).

Mvh
Jens

Fra : Jesper Harder

Dato : 01-10-02 00:24

"Jens" <jenc@SPAMMENOTtdcadsl.dk> writes:

> Jeg står for at skal til Canada hvor en Garmin Vista er noget billigere end
> herhjemme. Så sådan en påtænker jeg at købe.

Det lyder som en GPS-tingest.

Prøv at spørge i gruppen dk.teknik.satellit.navigation.

Fra : Hans

Dato : 01-10-02 17:20

Basemap kan ikke skiftes, men du oploader bare MG eller RR så er den ok i
danmark.

--
Mvh Hans Jensen
Ford Focus 2,0 + Garmin GPS V