Børst/kamme m.m.
Fra : Jørgen B

Dato : 30-09-02 21:16

Hej

Hvad bruger man af børster og kamme m.m
kamme med lange eller korte tænder, til en schæfer

Jørgen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-09-02 21:33

Jeg ville nok bruge en underuldskam (ligner en rive) og en almindelig kam.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Winther

Dato : 30-09-02 21:56

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville nok bruge en underuldskam (ligner en rive) og en almindelig kam.

Efter at have prøvet lidt af hvert, er jeg endt med det samme som Nina,
først en tur med underuldskammen og så rede igennem med en almindelig kam
bagefter.

Vh. Winther

Fra : Søren Houlberg

Dato : 03-10-02 20:59

Hej!

Der findes også noget der hedder en schæferstrigle..

Ved ikke om den er specielt god - men navnet tyder da på det

Hilsen
Mette Sofie