USB hubs
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-02 20:46

Hej

Nogen der ved hvordan USB hubs fungere?

Jeg har købt et USB 2.0 PCI kort, for et stykke tid siden.

Jeg kunne nu godt tænkte mig en USB hub, så jeg kan smide ting i dimsen på
skrivebordet..

Jeg har kun usb 1.1 enheder indtil videre...

Hvis jeg nu købe en USB 2.0 hub, fx:
http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-ctrl/ctrlusb2/netusb4.html

Hvordan vil båndbredden så fordeles? Hvis vi nu sige jeg havde 4 webcams,,
som bruger USB 1.1 båndbredden fuldt ud.. Ville man så kunne køre dem alle
USB 2.0 hub´en. Da båndbredden imellem hub og pcikort er 480 Mbit..

Eller vil man kun have 480 mbit båndbredde, når der kobles noget 2.0 udstyr
på?