SuSe 7 opgrade til 8
Fra : Bloody2k

Dato : 30-09-02 19:23

hej

jeg har invisteret i en pakke med Suse 7.1 Pro og alt kører som det skal,
man kunne godt tænke mig at opgradere til SuSe 8 eller 8.1 eller what ever
det nyeste er !!

Hvordan gør jeg dette ?? - en hjemmeside man kan opgradere fra eller hva ??

Takker

Fra : frank damgaard

Dato : 30-09-02 22:13

Bloody2k <spacemann@mail.dk> wrote:

> [...]
> det nyeste er !!

> Hvordan gør jeg dette ?? - en hjemmeside man kan opgradere fra eller hva ??

Du kan muligvis købe SuSE 8.0 upgrade, hvor der kun medfølger
en lille "upgrade" manual.
Se evt. på http://www.suse.dk
Jeg ved ikke af at man kan opgradere over net, andet
end "updates" af pakkerne. Har du prøvet dette?

--
no signature :)

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 30-09-02 23:06

frank damgaard skrev:

> Du kan muligvis købe SuSE 8.0 upgrade, hvor der kun medfølger
> en lille "upgrade" manual.

SuSE 8.1 kommer om en uge.

> Jeg ved ikke af at man kan opgradere over net

Jeg mener, der findes et menupunkt, der hedder "Update entire system" i
YaST. Tjek evt. manualen.