IBM ThinkPad 600
Fra : Skotty

Dato : 30-09-02 19:19

Hejsa,

min søster har fået tilbudt en IBM ThinkPad til kr. 5500,-.
specifikationerne er de følgende:

Processor: Intel® Pentium® II 300MHz

Standard RAM: 64MB SDRAM

Maximum RAM: 288MB

Hard Drive (GB): 5

L2 Cache: 512KB

Video RAM: 2MB SGRAM

Floppy Drive: External

Screen Size: 13.3 TFT

Screen Resolution: 1024 x 768

Maximum Colors: 65.5K

Modem Speed: 56Kbps

CD-ROM Speed: 24X Max

Nu er det så jeg spørger, er det en ok pris ?

Mvh

Mark

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 30-09-02 22:10

Skotty <skotty@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ana4ju$2dcu$1@news.cybercity.dk...

> Nu er det så jeg spørger, er det en ok pris

Jeg er ikke stor expert i området, men jeg vil mene det er for dyrt.
Mig og min storebrør købte en Ibm Thinkpad med dvd og 600Mhz for 4000kr.

300 Mhz er ikke vildt meget. Den burde derfor ikke koste 5500kr.

Måske 3000kr eller ligene. Måske lavere
Skal det være en bærbar. For ellers er det meget billiger at købe en fast
computer. F.eks en fra http://www.bj-trading.dk
AMD Athlon XP 1800+ / 512 MB RAM / 40 GB / 56X / 128 MB AGP 4795,00
Men det er jo en anden sag
Håber du kunne bruge det til noget.

--
Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Fra : Skotty

Dato : 01-10-02 08:07

> 300 Mhz er ikke vildt meget. Den burde derfor ikke koste 5500kr.

Ok, tak for hjælpen.

> Måske 3000kr eller ligene. Måske lavere
> Skal det være en bærbar.

Ja, det skulle det helst. Hun bruger megen tid i et tog til og fra sit
studie og vil gerne kunne udnytte tiden.

Mvh

Mark

Fra : Blaster

Dato : 01-10-02 09:52

Det vil jeg mene er for dyrt. 5500 kr er hvad nogle Ibm'er 600X P3 500 Mhz
plejer at koste. Ca. 3000 vil jeg mene er rimeligt. Måske lidt mindre er
ikke helt sikker.

Mvh