Lave .pdf dokument
Fra : Klaus Petersen

Dato : 30-09-02 18:32

Hej NG.

Kan nogen give mig nogle forslag eller hints til hvordan jeg ville kunne
opnå et delphi program, der kan lave et adobe acrobat dokument?

Klaus.

Fra : Thomas Munk

Dato : 01-10-02 08:45

http://www.wptools.de/html/wpdf.htm

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 14-10-02 10:48

Rave udskriftsværktøjet kan direkte generere PDF filer.

http://www.nevrona.com/

Det er inkluderet i Delphi 7.

Hilsen,

Lars Dybdahl.