Killingefoder
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 30-09-02 17:28

Hejsa!

Killinge vådfoder kan man ikke få det mere?? vi købte i tyskland et mindre
lager og har derfor ikke lagt mærke til om det kunne fås i butikkerne
herhjemme, men er nu så småt løbet tør og skulle idag købe noget mere og
hovsa..... det kan man ikke finde, så nu må jeg ty til jer, hvor kan man
købe det henne af, vi vil egentlig helst have whiskas killinge vådfoder da
det er det de har fået endtil nu, men er der andet så fortæl endelig.

Mvh
Hanne M.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-09-02 17:34

Hej Hanne

Vær glad for at du ikke kan få Whiskas til killinger, det er et skodfoder.
Prøv at spørge i dyrehandleren.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : TM

Dato : 30-09-02 17:36

Hej!

Har haft samme problem pga. én kræsen killing, som er blevet opfostret med
Whiskas - desværre kan killingfodret ikke fåes herhjemme mere, har
forespurgt Whiskas, og fået dette svar (((
Så vi har også været i Tyskland....hvor det jo i øvrigt er meget billigere,
end det var herhjemme!!!!!! )))

MVH
--
Tina
-----------------------------------

--
Tina

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 30-09-02 18:01

Hej!!

Hvis du vil prøve noget andet vådfoder laver Iams en, og den har vores
killing været glad for (selvom voksen udgaven vist smagte bedre, gik
ihvertfald i Tarzo's madskål og huggede hans). Men vi har ellers været meget
glad for Iams!

Hilsen
Heidi

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-09-02 21:42

Whiskas killingedåsemad skulle da stadig være at få... Men ellers er catty
også udmærket
Mvh Camilla

On 30/09/2002 18:27, in article
3d987beb$0$84688$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "www.toyota-forum.dk"

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : TM

Dato : 30-09-02 22:28

Hej

Her en mail fra Whiskas

MVH

Tina

Hej Tina,

Whiskas killigefoder på dåse er desværre udgået af vor sortiment og helt
udsolgt alle steder.
Jeg beklager.

Venlige kattehilsner
Whiskas

To: <whiskas.dk@eu.effem.com>
To: <whiskas.dk@eu.effem.com>

------------------------------------

--
Tina

Fra : Sussi

Dato : 06-10-02 12:05

On Mon, 30 Sep 2002 18:27:59 +0200, "www.toyota-forum.dk"
<2yota@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>købe det henne af, vi vil egentlig helst have whiskas killinge vådfoder da
>det er det de har fået endtil nu, men er der andet så fortæl endelig.

Hej Hanne M.

Vi giver vores lille miv Hills dåsemåd - han vil simpelthen ikke spise
andet. 1 dåse koster kr. 9, så han er ved at være dyr i drift. Når han
bliver lidt større, så får han tørfoder, men han skal lige have lidt
sul på kroppen først.
Bedste hilsner

Sussi :)

(der er på dk.fritid.dyr.kat for første gang i dag)

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-10-02 14:08

"Sussi" <superq_x@hotFJERNMIGmail.com> skrev...

> [...]
> andet. 1 dåse koster kr. 9, så han er ved at være dyr i drift. Når han
> bliver lidt større, så får han tørfoder, men han skal lige have lidt

Hej Sussi

Først velkommen til

Hill's killingefoder er rigtig godt, det bruger jeg også til vores
killinger, når de starter med at spise - der går dog som regel ikke længe
før jeg også giver dem tørfoder, som de så har stående fremme hele tiden til
at nippe af, for der er også meget fedt i tørfoder. Mine killinger får som
regel tørfoder i 5-6 ugers alderen, så du kan altså sagtens lade din lille
mis spise det nu

Mvh. Camilla