canon LBP-660 => winxp?
Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 30-09-02 17:30

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at få en canon LBP-660 til at virke
sammen med winxp? lige umiddelbart kan jeg ikke finde en driver til winxp på
canon's hjemmeside....

Mvh. Roald Skødt Poulsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-02 17:41

"Roald Skødt Poulsen" <roald@dueholm.cc> wrote in message

> Er der nogen der ved om det er muligt at få en canon LBP-660 til at virke
> sammen med winxp? lige umiddelbart kan jeg ikke finde en driver til winxp

> canon's hjemmeside....

Google.com er mange gange din ven

http://colorpass.free.fr/lbp/

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 04-10-02 13:43

Tak for hjælpen, det virker nu.... af eller anden grund ligger driveren også
på den engelske canon hjemmeside, men ikke på den amerikanske eller den
danske?!?!?!

Fra : John Stenbak Hansen ~

Dato : 30-09-02 22:57

Det er det ikke. Den benytter en teknik, som ikke understøttes af WinXP og
Win2K

John Stenbak Hansen

Fra : Peter T.

Dato : 30-09-02 23:17

Roald Skødt Poulsen wrote:

> Er der nogen der ved om det er muligt at få en canon LBP-660 til at
> virke sammen med winxp? lige umiddelbart kan jeg ikke finde en driver
> til winxp på canon's hjemmeside....

Jeg har ikke selv en canon lbp 660, men alligevel fandt jeg følgende link
<http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/r1016459366> (mest af interesse
for min gamle canon lbp 460 svjh), hvor en skulle have fået den til at
virke under XP.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"