Pro@ccess ISDN er der nogle der kan svare?
Fra : Mr. X

Dato : 02-01-01 16:58

på et simpelt spørgsmål, for det kunne TeleDK åbenbart ikke selv.

Hvad koster det i oprettelse og pr måned?

og det er flatrate med to B linier ikke?

hvordan fakturer de? 2 måneder forud eller?

Mvh.
Jesper

PS. jeg håber brugerne er klogere en sælgerne hehehe

Fra : Gregers Petersen

Dato : 02-01-01 17:25

"Mr. X" <cfp9551@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> på et simpelt spørgsmål, for det kunne TeleDK åbenbart ikke selv.
> Hvad koster det i oprettelse og pr måned?
3000,- her efter nytår sagde de!

> og det er flatrate med to B linier ikke?
Jo det er korrekt

> hvordan fakturer de? 2 måneder forud eller?
Et kvartal _bagud_

--
MvH

Gregers Petersen.
Webdesign - http://gregers.cjb.net

Fra : Mr. X

Dato : 02-01-01 17:36

On Tue, 2 Jan 2001 17:25:03 +0100, "Gregers Petersen"
<gregers@fjern-dette-petersen.nu> wrote:

>"Mr. X" <cfp9551@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>3000,- her efter nytår sagde de!

3000 is oprettelse eller pr måned???

Fra : Claus S

Dato : 02-01-01 20:53

> 3000 is oprettelse eller pr måned???

3000 i oprettelse og 625/md incl. moms.

Hvis du havde været lidt hurtigere, som at bestille før nytår, havde du fået
oprettelsen gratis.

mvh Claus
www.frekvens.dk
Optimeret til dine ører

Fra : Saint John

Dato : 05-01-01 14:16

Husk....ved 2400 X moms i oprettelse er der ingen router med !!!!!

Hvis TDC skal leverer, er det 4700,- X moms

/mig

"> >

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-01-01 12:53

> Jo det er korrekt

> Et kvartal _bagud_

jow, mit første var et kvartal bagud 1673,38, jeg fik den i slutningen af
december til betaling d. 1 Februar, nu har jeg fået en opkrævning, et
kvartal FORUD, kr 1875 til den 1. februar, så din udtalelse holder nok ikke
i byretten... :)

(og jow, 3548,38 er en del penge en sur februar måned)

regards, Peter Larsen - www.samsoe.nu