Opslag i Wiberg ønskes
Fra : Christian Wirenfeldt

Dato : 30-09-02 14:20

Thomas Christian (Jensen?) Bech (1769-7.3.1809) var købmand i Sæby. Jeg
kender ikke hans fødested eller navnene på hans forældre og har ikke
fundet ham døbt i Sæby kirkebog. I forbindelse med et skifte i 1794
fremlægger han en attest udstedt af præsten hr. Wanting.

Kan nogen fortælle mig, hvor Wanting var præst i 1794 eller tidligere?
Eller skulle der ligefrem være nogen, som kender Thomas Christian Bech?

Med venlig hilsen

Chr. Wirenfeldt

Fra : Bodil Madsen

Dato : 30-09-02 22:19

præsten Albert Lauritzen Wanting 1782 r. Cap. i Boddum, Ydby, Hurup, 1784 i
Sæby
mvh
Bodil Madsen

Fra : Bodil Madsen

Dato : 30-09-02 22:36

Jeg fik ikke det hele med. Fra 31.7. 1787 var han præst i Flade, Gjerum og
Fladstrand.
Bodil Madsen