skuffen udskydes
Fra : thomas83

Dato : 30-09-02 12:17

Jeg har fået et lille problem med min cd-rom brænder, så Lite-On.
Den vil ikke holde sig inde, den bliver ved med at have skuffen ude.
Og den vil heller ikke læse en cd. Er det noget nogen kender til??

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 30-09-02 13:11

thomas83 wrote:
> Jeg har fået et lille problem med min cd-rom brænder, så Lite-On.
> Den vil ikke holde sig inde, den bliver ved med at have skuffen ude.
> Og den vil heller ikke læse en cd. Er det noget nogen kender til??

Der findes en jumper bag på nogle drev, som er til at få skuffen ud med,
hvis front-knappen ikke virker, og hvis man heller ikke kan få den ud
vha. et relevant stykke software.

Måske er du kommet til at sætte den jumper forkert?

Fra : Henrik

Dato : 30-09-02 16:16

Jeg har også et liteon som kan finde på at gøre sådan. hos mig var det
strømstikket der ikke var helt i orden men efter en tur med lodekolben har
den ikke gjort det mere

Henrik

Husk at fjerne de 4 k efter @ ved svar