Boxed eller ej...
Fra : Kyllerylle

Dato : 30-09-02 11:00

Jeg skal have en ny Athlon XP2000 og er i tvivl om den skal være boxed eller
ej. Mest fordi jeg har hørt at den godt kan støje, jeg havde ellers regnet
med at købe en uden og smide en low-noise Thermaltake på (cu7+, eller Silent
Storm) er der nogen der ved om der er stor støjforskel på de de forskellige
kølere ?
mvh.
Peter

Fra : Pipeline

Dato : 01-10-02 00:54

"Kyllerylle" <kyllerylle@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Silent
> Storm) er der nogen der ved om der er stor støjforskel på de de

Jeg købte en boxed Athlon 1900+ og 2 dage efter bestilte jeg en Silent
Viking, for den medfølgende blæser larmede extremt meget!
Så undgå box-versionen, medmindre du senere vil sagsøge AMD pga. høreskader

MVH
Pipeline

Fra : Klaus

Dato : 01-10-02 16:45

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Viking, for den medfølgende blæser larmede extremt meget!
> Så undgå box-versionen, medmindre du senere vil sagsøge AMD pga.

jeg har lige anskaffet mig en 1900+ box og er overrasket over, at den ikke
larmer mere end den gør. Den gamle K6 400 larmede faktisk mere.
Klaus

Fra : Klaus

Dato : 01-10-02 16:45