Unlocking A2618s - Har nogle prøvet dette ~
Fra : John R. Jensen

Dato : 24-02-01 01:00

Hej,

Hvis du er træt af at læse om unlocking, så hop videre...

Er der nogle der har prøvet "Ericsson A2618s Fast Unlocker" af en der kalder
sig Zulea ?

Virker det på wanna-save/Telia telefonerne ???

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-02-01 01:07

"John R. Jensen" wrote:

> Er der nogle der har prøvet "Ericsson A2618s Fast Unlocker" af en der kalder
> sig Zulea ?

Hvor har du fået programmet?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : John R. Jensen

Dato : 24-02-01 12:33

> Hvor har du fået programmet?

Hmm, ja det kan jeg ikke lige huske, jeg var inde på en del sider, men jeg
kan sende det til dig hvis du er interesseret... Det fylder ca. 10 kb. Det
er et DOS-program, man skal bare specificere hvilken COM-port kabelet er
tilsluttet, og så skulle den klare resten...

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 24-02-01 12:45

> er et DOS-program, man skal bare specificere hvilken COM-port kabelet er
> tilsluttet, og så skulle den klare resten...

Problemet er så bare hvor man finder et kabel, nogen der har fundet en
vejledning til selv at lave et, eller evt. et sted hvor de sælges (i
danmark).

--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : John R. Jensen

Dato : 24-02-01 13:16

> Problemet er så bare hvor man finder et kabel, nogen der har fundet en
> vejledning til selv at lave et, eller evt. et sted hvor de sælges (i
> danmark).

Jeg har også lidt om hvordan man laver et sådan kabel, men jeg tror ikke
rigtig det kan betale sig, men mindre man gider sidde og lodde det sammen.

Hvis du/I har et datakabel til fx. N51xx, N61xx, el. N3310 kan det relativt
nemt ænders. Så mangler man bare stikket til Ericssonen. Jeg fant en fransk
side hvor man kunne købe stikket til 25 FF, men så kom der lige ekspeditions
gebyr på til 60 FF, hvilket betyder at stikket koster ~ 100 kr. Det er for
dyrt, når hele kablet koster 170 kr. I UK synes jeg...

Det er forøvrigt det samme kabel, som benyttes til T20, T28, R310, R320 og
R380

Kabel til ca. 170 kr. i UK. kan findes på:

http://www.activemobiles.com/index.htm

programmet jeg før om talte kan hentes her:

http://www.easynet.hu/~phonesoft/eric2618zulea.zip

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-02-01 16:36

Ja tak, du kan sende den til carsten@carben.dk. På forhånd tak.

Fra : Don't try it!

Dato : 25-02-01 11:49

Oh yes,

It erases the flash memory and kills your 'phone!