ATX kabinet med max. højde på 41,5 cm?
Fra : Jesper Cederberg

Dato : 30-09-02 09:52

Hej

Jeg skal bygge en PC til en ven, men pga. pladsproblemer må den kun være
41,5 cm høj. Det nemmeste ville selvfølgelig at købe et microATX mobo &
kabinet, men jeg vil hellere lave en i alm. ATX størrelse pga. et noget
større udvalg. Forslag til kabinetter der lige er lidt lavere end normalt?
Jeg har fundet et der hedder Casecom KJ-6133 eller KJ-6177, men dem er folk
vist ikke videre begejstret for pga. dårlig/larmende PSU.

mvh
Jesper

Fra : Pita

Dato : 30-09-02 20:33

"Jesper Cederberg" <jceder@xyz.danbbs.dk> wrote in message
> [...]
folk
> vist ikke videre begejstret for pga. dårlig/larmende PSU.

Hvorfor lige 41,5, mit kabinet er 42,5?

--
Pita

Fra : Leony

Dato : 01-10-02 08:33

"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor lige 41,5, mit kabinet er 42,5?

Måske skal det stå i en reol eller under fjernsynet eller noget helt tredje.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 01-10-02 08:47

"Jesper Cederberg" <jceder@xyz.danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> større udvalg. Forslag til kabinetter der lige er lidt lavere end normalt?

Aopen HQ48-Pro P4a:
http://www.shg.dk/produkter/list.asp?mode=hardware&kat=kabinet
Det er 414mm højt (uden fødder).
På samme side er der et Aashima Miditower, WTY100S /300W som måler 35mm i
højden og koster 269 kr

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 01-10-02 09:41

Leony wrote:
> På samme side er der et Aashima Miditower, WTY100S /300W som måler 35mm i
> højden og koster 269 kr

Mon ikke det skulle ha' været 35 cm.. ?

Fra : Leony

Dato : 01-10-02 10:57

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det skulle ha' været 35 cm.. ?

Faktisk skulle det være 350 mm, men det er jo det samme.

Fra : Jesper Cederberg

Dato : 01-10-02 11:31

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote in

> Mon ikke det skulle ha' været 35 cm.. ?