Hvor meget plads på hjemmesiden skal jeg b~
Fra : Otto Skov

Dato : 30-09-02 08:48

Jeg håber dette er den rigtige NG, hvis ikke så må i gerne henvise til den
rigtige!

Når jeg nu går og tænke på, at lave chatrooms på min hjemmeside.
Hvor meget plads skal jeg bruge(MB), den blive i asp med access database,
brugemail, profiler, forums og fældes kalender!(I fremtid webcam chat,
(langt ude i fremtiden))

Er der nogle der har et foreslag(jeg har en TDC side(10 MB))

Selv ved kode fylder ikke "meget", men det er databasen jeg er bange for!

Best regards.
Med venlig hilsen.

Otto Skov ...
OttoSkov@os.dk
Don't worry, be happy

Alle E-mail er & bliver scannet af Norton AV.
All E-mail is pocketed by Norton AV.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 30-09-02 09:05

"Otto Skov" <OttoSkov@os.dk> wrote
> [...]
> Hvor meget plads skal jeg bruge(MB), den blive i asp med access database,
> brugemail, profiler, forums og fældes kalender!(I fremtid webcam chat,

Det kommer an på:

1. Hvor mange brugere regner du med.
2. Mener du en "Chat" eller et "forum"
3. Hvor langt tid tilbage skal beskeder gemmes i din "Chat" eller dit
"Forum"

--
Jakob Andersen

Fra : Otto Skov

Dato : 30-09-02 09:21

-Snip-

> Det kommer an på:
>
> 1. Hvor mange brugere regner du med.

Ja, hvor skulle jeg vide det fra, men er 100-500 et bud?

> 2. Mener du en "Chat" eller et "forum"

Jeg mener begge dele, hvis altså det er en god ide!?!

> 3. Hvor langt tid tilbage skal beskeder gemmes i din "Chat" eller dit
> "Forum"

Pu-ha, måske 7-14 dage!?

Fra : Henrik

Dato : 30-09-02 14:14

> Ja, hvor skulle jeg vide det fra, men er 100-500 et bud?

> Jeg mener begge dele, hvis altså det er en god ide!?!

> Pu-ha, måske 7-14 dage!?

Hvis vi snakker ren tekst, du ikke er et svin med din datamodel og du ellers
husker at komprimere din database rimeligt tit, så kan der ligge ganske
mange data i en 6-8 MB access database. Hvis du vælger et ordentligt
webhotel, så kan du vel også opgradere undervejs, når du er ved at være i
nærheden af loftet.

/Henrik

Fra : Otto Skov

Dato : 30-09-02 22:17

"Henrik" <news@zone-h.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange data i en 6-8 MB access database. Hvis du vælger et ordentligt
> webhotel, så kan du vel også opgradere undervejs, når du er ved at være i

Har kig på www.B-one.nu som for 19,- per. månde give 9999 E-mails og 100MB
side + fri trafik.
Så dette skulle altså være nok....?

Otto Skov ...

Fra : SumSum

Dato : 01-10-02 07:14

"Otto Skov" <OttoSkov@os.dk> skrev i en meddelelse
> Har kig på www.B-one.nu som for 19,- per. månde give 9999 E-mails og 100MB
> side + fri trafik.
> Så dette skulle altså være nok....?

Ikke hvis du bruger access databaser. Så skal du holde dig langt væk fra
b-one, som ikke understøtter access

Hilsen
SumSum

---

Fra : Otto Skov

Dato : 01-10-02 17:21

"SumSum" <motor30@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Otto Skov" <OttoSkov@os.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ikke hvis du bruger access databaser. Så skal du holde dig langt væk fra
> [...]

Okay, er en der er god kontra pris?
Eller kan andet bruges, så som gratis websites?
Som i nok kan se, så fisker jeg efter erfaringer

M.v.h. Otto ...