ISDN ????
Fra : Kim014

Dato : 30-12-00 21:18

Jeg har tænkt på at købe ISDN pakken som nu er på tilbud for 249,- men vil
lige spørge om følgene.
1 må (kan man selv slutte det til) ?
2 er man tvungen til at bruge teledk som udbyder ( jeg har cc og er
tilfreds)
3 er der andre ting man skal tænke på.

HEJ KIM

Fra : Jakob Paikin

Dato : 30-12-00 21:20

On Sat, 30 Dec 2000 21:17:40 +0100, "Kim014" <kim014@vip.cybercity.dk>
wrote:

>1 må (kan man selv slutte det til) ?

Ja. (Så vidt jeg ved).

>2 er man tvungen til at bruge teledk som udbyder ( jeg har cc og er
>tilfreds)

Nej. Du er bundet til TD for så vidt angår telefonabonnementet i 6
måneder. Men Internet-abonnementet kan du have hvor som helst. (Og
efter 6 måneder kan du også flytte selve telefonabonnementet til
f.eks. Telia eller Tele2).

>3 er der andre ting man skal tænke på.

Prøv at se www.paikin.dk/isdn-tip.htm - der giver jeg nogle
forskellige tips.

--
Jakob Paikin

Fra : N/A

Dato : 31-12-00 10:10

Fra : Jakob Paikin

Dato : 31-12-00 10:10

On Sun, 31 Dec 2000 00:16:39 +0100, "Booggyman"
<booggyman_b12@hotmail.com> wrote:

>pakken koster godt nok 399,- hos Tele2 (get2net)men abb. er 94,-Kr billigere
>i kvatallet hvis du har fast 1001(tele2) og du får billige minutter på
>nettet især når du har fast 1001 .

Men pas på med det. Tele2's pakke kan man vist kun købe, hvis man
allerede har ISDN2. Jeg mener ikke at de tilbyder konvertering fra
analog til ISDN2?

--
Jakob Paikin