MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Convert til NTFS på alle partitioner??
Fra : Jesper Sloth

Dato : 29-09-02 21:07

Hej

Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg konveterer alle partitioner til NTFS,
også C drevet med XP uden der går data tabt. Er der nogen der lige kan
hjælpe lidt i gang?

Mvh

Jesper

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 21:21

Jesper Sloth skrev:

> Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg konveterer alle partitioner til
> NTFS, også C drevet med XP uden der går data tabt. Er der nogen
> der lige kan hjælpe lidt i gang?

Start en kommandoprompt og skriv: convert
Læs så hvad du har af muligheder.

Madsen.

Fra : Digit

Dato : 29-09-02 21:50

«Madsen» kunne simpelthen ikke lade vær':

| Start en kommandoprompt og skriv: convert
| Læs så hvad du har af muligheder.

Ehm, hjælpefunktionen er da 'convert /?'. Hos mig givet det intet blot at
skrive convert.

--
/Digit

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 21:56

Digit skrev:

> Ehm, hjælpefunktionen er da 'convert /?'. Hos mig givet det intet
> blot at skrive convert.

Du har ret. Tit og ofte er det nok blot at skrive kommandoen, hvorefter
man vil få de forskellige parametre oplyst, men åbenbart ikke lige med
convert-kommandoen.

Madsen.

Fra : Hans

Dato : 29-09-02 22:56

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.snydt.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg konveterer alle partitioner til NTFS,
> også C drevet med XP uden der går data tabt. Er der nogen der lige kan
> hjælpe lidt i gang?

convert drevbogstav: /fs:ntfs

--
mvh, Hans