En stolt ejer (lidt pral!!)
Fra : Majer

Dato : 29-09-02 19:47

Hej med jer!!
Vil da lige fortælle hvordan det er gået på Creamy's første udstilling. Det
lovede jeg Stina (ja ja... Lars Dahl du venter jo også på det!!*G*).

Creamy stillede op som killing i gr 7. Blev ex 1, BIV og NOM.

Tror I lige at jeg er stolt?!?!? *G*...

Mange hilsner fra

--
Majer, og en meget træt Creamy

www.majer.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-09-02 19:53

Majer wrote:
> [...]
> også på det!!*G*).
>
> Creamy stillede op som killing i gr 7. Blev ex 1, BIV og NOM.

Endnu engang tillykke med Creamy - sikken en debut, hva' ?
Det var rigtig flot og jeg forstår godt at du er stolt - du ville altså også
være en værre ravnemor, hvis ikke du var det

Jeg vil da også blære mig lidt Kesto blev International Champion i
dag og for at gøre hans sidste udstilling som fertil perfekt, blev han
også nomineret og til sidst BOX fertil han (Best In Show Opposite
Sex).

--
Hilsen en meget træt Helle med ømme fødder og en ret frisk Kesto
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-09-02 20:02

Det var ellers en måde at slutte af på!
Hvornår skal han under kniven, den stakkel?
Mvh Camilla

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-09-02 20:30

Camilla Baird wrote:
> Det var ellers en måde at slutte af på!
> Hvornår skal han under kniven, den stakkel?

På fredag - men shhh - han ved det ikke endnu

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lars Dahl

Dato : 29-09-02 20:16

Hej Majer & Helle.

Selvom jeg - vistnok - har sagt det en enkelt gang idag, vil jeg da lige
sige tillykke med Creamy & Kesto. Og til Majer: Også tak for et par gode
grin Dit ansigtsudtryk blev mere og mere interessant, efterhånden som
Creamy gik videre *G*

Lars Dahl (som har opdaget at man også bliver træt på en udstilling, selvom
man ikke har katte med)
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-09-02 21:05

Lars Dahl wrote:
> [...]
> lige sige tillykke med Creamy & Kesto. Og til Majer: Også tak for et
> par gode grin Dit ansigtsudtryk blev mere og mere interessant,

hov hov*G* vi vil se billeder??

og lige et tillykke herfra også

--
Knus Sabina ( der ærger sig bare lidt over at den lækre Kesto skal snippes
snart)

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-09-02 22:40

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Knus Sabina ( der ærger sig bare lidt over at den lækre Kesto skal snippes
> snart)

Der var også andre, der syntes, at han var lækker. Jeg oplevede en
meget sød episode med en lille pige på omkring 5 år, der stod ved
Kesto's bur, da vi kom ned fra nomineringen. Hun var helt forvildet over,
at hans bur var tomt og meget glad for, at jeg kom med ham igen.

Hun var fuldstændig bjergtaget af katten og havde stemt på ham som
"Udstillingen's Sødeste Kat". Hun stod bare og stirrede fascineret på
ham og da jeg et kvarter senere kom fordi stod hun der stadig, mens
hun havde sendt sin mor rundt for at kigge på de andre katte

Jeg syntes, at det var lidt rørende, bl.a. fordi han jo er en stor, voksen
fertil hankat og ikke en nuttet lille charmerende killing - men måske fik
han alligevel hér skabt en af fremtidens aby-ejere

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 23:20

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> [...]
> Kesto's bur, da vi kom ned fra nomineringen. Hun var helt forvildet over,
> at hans bur var tomt og meget glad for, at jeg kom med ham igen.

Naaeh..*S*

> [...]
> ham og da jeg et kvarter senere kom fordi stod hun der stadig, mens
> hun havde sendt sin mor rundt for at kigge på de andre katte

Han kan bare det der med pigerne *GG*
Syntes ellers at de boern jeg har moedt i den alder har alt for meget
krudt i R.... til at staa stille saa laenge. Men han er nu ogsaa en
charmetrold af format..

> Jeg syntes, at det var lidt rørende, bl.a. fordi han jo er en stor, voksen
> fertil hankat og ikke en nuttet lille charmerende killing - men måske fik
> han alligevel hér skabt en af fremtidens aby-ejere

Ja meget, man bliver saadan helt bloed indvendig naar saadan noget
sker. Og han har ganske sikkert skaffet aby'erne en fan mere..
Saa dagen i dag kan med rette siges at have vaeret en "svaev paa en
stor lyseroed sky dag"

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-02 14:34

Helle Andersen wrote:

> [...]
> voksen fertil hankat og ikke en nuttet lille charmerende killing -
> men måske fik han alligevel hér skabt en af fremtidens aby-ejere

det lader det da til :) synd du ikke kunne tilbyde hendes mor lidt afkom af
ham ;)*G*

søøød historie iøvrigt.... ærger mig en smule over at vi ikke kunne komme,
men jeg turde ikke løbe an på at min bagdel kunne klare det*G*

--
Knus Sabina

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:43

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> hov hov*G* vi vil se billeder??

Skal nok snart få lagt nogle billeder ind på min hjemmeside. Skal dog bare
lige have armene ned først...

> og lige et tillykke herfra også

Mange tak!!

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 21:52

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> hov hov*G* vi vil se billeder??

Så er der lidt billeder
http://www.majer.dk/Creamy.htm
Under "udstillingsresultater"

Mange hilsner fra

Majer
www.majer.dk

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:41

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
.. Og til Majer: Også tak for et par gode
> grin Dit ansigtsudtryk blev mere og mere interessant, efterhånden som
> Creamy gik videre *G*

Åh, ja... Det har sikkert været penge værd at følge mig i går!! Var jo helt
ude af flippen! Anede ikke hvad der skulle foregår og hvorfor!! *G*...

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 21:55

> [...]

> dag og for at gøre hans sidste udstilling som fertil perfekt, blev han
> også nomineret og til sidst BOX fertil han (Best In Show Opposite

Bestemt ogsaa tillykke til dig og Kesto, noget af en
slutfanfare..:hop:
Men selvfoelgelig man kan jo lige saa godt goere det med maner, naar
det nu skal vaere sidste gang som fertil..

Det gav vel ogsaa et kattekys (af de spiselige altsaa, de andre havde
han jo nok faaet alligevel..*S*) ekstra :?
Eller maaske et helt kyllingelaar mere..:hop::hop:

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-09-02 22:41

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Det gav vel ogsaa et kattekys (af de spiselige altsaa, de andre havde
> han jo nok faaet alligevel..*S*) ekstra :?
> Eller maaske et helt kyllingelaar mere..:hop::hop:

På daværende tidspunkt havde han allerede fortæret en hel prøvepose
med tørfodder, men han har da fået sin aftensmad alligevel. Og det
synes jeg altså var nok for i dag Men jeg har da taget rejer ud af
fryseren

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 23:11

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> På daværende tidspunkt havde han allerede fortæret en hel prøvepose
> med tørfodder,

Vildt :chok: gad vide hvor han goer af det...:?
Lige typen som kunne faa en spis alt hvad du kan restaurant til at gaa
fallit

> men han har da fået sin aftensmad alligevel. Og det
> synes jeg altså var nok for i dag Men jeg har da taget rejer ud af
> fryseren

Ja pas paa han ikke spraekker..*S*
Det synes jeg ogsaa er velfortjent med saadan et flot resultat..
Men toer du dem saa op i koeleskabet :?
Jeg goer det selv, men problemet er at de ikke helt har
spisetemperatur saa og proev at overtale en kat til at vi skal gaa en
tur, naar hun foerst har set rejerne blive taget ud, saa de kan faa
lidt rumtemperatur..

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-09-02 23:21

> [...]
> spisetemperatur saa og proev at overtale en kat til at vi skal gaa en
> tur, naar hun foerst har set rejerne blive taget ud, saa de kan faa

Altså nu glemmer du, at beboerne på Aby-Borgen har stålmaver og
ikke aner, hvad det vil sige, at få ustabil mave af køleskabskoldt mad
eller foderskifte ect. - så det er ikke lige et emne til bekymring hér

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 23:29

> [...]

> ikke aner, hvad det vil sige, at få ustabil mave af køleskabskoldt mad
> eller foderskifte ect. - så det er ikke lige et emne til bekymring hér

Oeh ja - sorry..
Men Melissa vil nu helst spise det naar det har ca stuetemperatur,
tror at det smager bedre ogsaa..

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-09-02 23:32

> Oeh ja - sorry..
> Men Melissa vil nu helst spise det naar det har ca stuetemperatur,
> tror at det smager bedre ogsaa..

Og Hoover-misserne fortærer alt, der ikke er sømmet fast - uanset
temperaturen

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 05:09

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Endnu engang tillykke med Creamy - sikken en debut, hva' ?

Mange tak, ja det var da en start der ville noget. Det vilde er, at vi købte
Creamy som legekammerat til peter, og ikke udstillingskat! Men vi skulle da
bare lige prøve!!*G*

> [...]
> dag og for at gøre hans sidste udstilling som fertil perfekt, blev han
> også nomineret og til sidst BOX fertil han (Best In Show Opposite

Også et tillykke til dig igen. Stod jo og heppede på ham, da han var på
scenen.

Mange morgenhilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-09-02 20:01

TILLYKKE!
Mvh Camilla

On 29/09/2002 20:46, in article
3d974a81$0$70280$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Majer"

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:44

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> TILLYKKE!
> Mvh Camilla

Taaark...*S*...

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 29-09-02 20:57

Majer skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Vil da lige fortælle hvordan det er gået på Creamy's første udstilling. Det
>lovede jeg Stina (ja ja... Lars Dahl du venter jo også på det!!*G*).

Jaaa! Jeg har sat mig og tændt computeren, stadig med overtøj på for
at se om jeg fik ret i den der NOM.

>Creamy stillede op som killing i gr 7. Blev ex 1, BIV og NOM.

Jubel. Dommeren havde altså et godt øje til den lækre pige. Det
forstås.

>Tror I lige at jeg er stolt?!?!? *G*...

Yep. Og smadder mange gange tillykke - nu håber jeg ikke at damen får
nykker så hun slet ikke vil snakke med Anakin når de mødes

Stina H. Diderichsen

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:47

"Stina H. Diderichsen" <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> skrev i en
meddelelse news:an7lph$7ft$1@sunsite.dk...
> Jaaa! Jeg har sat mig og tændt computeren, stadig med overtøj på for
> at se om jeg fik ret i den der NOM.

Hihi... jamen det fik du jo så...*S*...

> Jubel. Dommeren havde altså et godt øje til den lækre pige. Det
> forstås.

Der er ingen tvivl om at Dorte Kaae var ved at blive halvforelsket i
Creamy... Der var ikke grænser for hendes lovord!!

> Yep. Og smadder mange gange tillykke - nu håber jeg ikke at damen får
> nykker så hun slet ikke vil snakke med Anakin når de mødes

Hun snakkede jo fint med killingedrengen, der lignede hende. Så mon ikke hun
også vil hilse på Anakin?!?

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 21:51

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> writes:

> Creamy stillede op som killing i gr 7. Blev ex 1, BIV og NOM.

Tillykke, det gav vel ogsaa lidt ekstra guf i dagens anledning..:?

> Tror I lige at jeg er stolt?!?!? *G*...

Nej da, hvor kunne du da komme paa den tanke...:rul:

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:50

> Tillykke, det gav vel ogsaa lidt ekstra guf i dagens anledning..:?

Hendes bur blev fyldt godt op med diverse huler, legeting osv. efterhånden
som dagen gik... *G*.. og godbidder blev det da også til! Men til aftensmad
i dag, står da på rejer!! mums... (hihi... Peter er rigtig glad for at
Creamy kom så langt... han elsker nemlig også rejer!!)..

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-02 17:11

> [...]
> i dag, står da på rejer!! mums... (hihi... Peter er rigtig glad for at
> Creamy kom så langt... han elsker nemlig også rejer!!)..

Naa endnu en udstillings-indkoebs-fanatiker *GG*
Det er lidt et problem med de udstillinger, puha jeg kunne have brugt
en formue i Hedensted, men havde heldigvis ikke pengene til det..
Men heldigvis ligger der en forretning her i Haderslev som har de
soedeste katteting som fx kattefigurer i porcelaen og gips (og nej jeg
synes ikke at det er piget at samle paa kattefigurer..)

Ohh rejer naa ja de der lyseroede nogen som jeg aldrig maa faa selv
fordi Melissa har monopol paa dem her i huset..

Men helt sikkert fortjent, lidt godt skal mitterne have naar de klarer
sig saa godt..

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-09-02 10:19

Tillykke til både Creamy og Kesto!

/Pernille (der heldigvis skal på hobbyudstilling næste weekend)

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:51

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke til både Creamy og Kesto!

Mange taaaark...

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Susan Zindel

Dato : 30-09-02 14:23

Øhh mere pral..
Vi havde 3 katte, norske skovkatte, hva ellers med på udstil i Sorø kom
hjem med 3xbiv og 2xnom i henholdsvis gr. 3, 5 og 7.
Kram
Susan

--
ZACS Norske Skovkatte
v/Susan & Camilla Zindel

Fra : Majer

Dato : 30-09-02 16:53

"Susan Zindel" <susan@zacs.dk> skrev i en meddelelse
> Øhh mere pral..
> Vi havde 3 katte, norske skovkatte, hva ellers med på udstil i Sorø
kom
> hjem med 3xbiv og 2xnom i henholdsvis gr. 3, 5 og 7.

Tillykke med det!! Hvilken kat havde du med i gr. 7??

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Susan Zindel

Dato : 30-09-02 18:14

Hejsa

Jeg havde en hun i klasse 3 , som mangler 4 cert. for at være EC.
Susan

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-09-02 18:09

> Vi havde 3 katte, norske skovkatte, hva ellers med på udstil i Sorø
kom
> hjem med 3xbiv og 2xnom i henholdsvis gr. 3, 5 og 7.

Hej Susan

Velkommen til ng'en og tillykke med de flotte resultater igår.

Dino og Amiga kan jeg godt placere i gr. 3 og 7, men hvem er den gr. 5-kat?
Er det Gabriella, du tror, er uden hvidt?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Susan Zindel

Dato : 30-09-02 18:13

Hej Gritt
Jo tak en taste fejl man må jo sige hun er i gr. 6...
Suasn

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-09-02 18:42

Hej Majer

Ihhhh altså - tillykke!
Hva' er du så hooked nu...? )

Vi ses i Glostrup - og måske i Remisen til Killing/kastrat-show

Mvh. Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-02 19:18

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> og måske i Remisen til Killing/kastrat-show

Hvornaar er det nu lige det er :?

Kan det ikke passe at det er en gang i slutningen af december..:?

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-09-02 19:49

> Hvornaar er det nu lige det er :?
> Kan det ikke passe at det er en gang i slutningen af december..:?

Starten af december, nærmere bestemt d. 8.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-02 23:51

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

> Starten af december, nærmere bestemt d. 8.

Aev saa var det jo derfor at jeg ikke kunne komme sidste aar og altsaa
heller ikke i aar aev ((

Havde da lige haabet..

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-09-02 18:42

Vil da lige sige tillykke med alle de flotte resultater *S*
Ingen nævnt - ingen glemt

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 16:58

Må da også lige sige tillykke til alle med de fine resultater.

Hvornår er udstillingen i Glostrup? Mowgli træææænger til noget nyt
legetøg og det de har i den lokale Bonnie er altså ikke særligt
spændende

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar