Hva for ForceFeedback Rat ??
Fra : testpersonen

Dato : 29-09-02 19:16

Hejsa Ng...

Ja jeg savner et rat.. har haft et før som ikke virker med w2k eller xp så
det solgte jeg..
og nu mangler jeg et nyt.. hva kan i anbefale ??

Jeg har kigget på MOMO fra logitech.. det gamle jeg havde var med meget
kraftig forcefeed..
så jeg leder self. efter et som også har det men har MOMO det ??

Testpersonen

Fra : Thore Sorensen

Dato : 01-10-02 09:58

On Sun, 29 Sep 2002 20:16:16 +0200, "testpersonen"
<testpersonen@get2net.dk> wrote:

>Jeg har kigget på MOMO fra logitech.. det gamle jeg havde var med meget
>kraftig forcefeed..
>så jeg leder self. efter et som også har det men har MOMO det ??

Se mit svar til Kasper den 28/9.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj