Sonofon Fwa og edonkey kan det lader sig g~
Fra : stigen

Dato : 29-09-02 16:35

Kan det lykkes at køre internettlf, edonkey osv på Sonofon fwa??
Og vis ja, hvad skal man så gøre for at få det til at virke??

Jeg har sonofon fwa 1 Mbit med Spike CPE box som jeg deler ud på
netværket med alm. 10Mbps hub

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-02 16:54

"stigen" <stigen.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Og vis ja, hvad skal man så gøre for at få det til at virke??
>

> Jeg har sonofon fwa 1 Mbit med Spike CPE box som jeg deler ud på

Det er vist noget med, at man er nød til at bestille "fast IP" Da du nu er
bag en NAT på centralen. Og du derfor ikke kan fp Internet telefoni osv. og
server tjenester til at virke..

Men så komme bagdelen, at du vist skal kalde op med en PPPoE klient.. Og så
kan du ikke dele forbindelsen via en hub