tråd
Fra : Jan Kristensen :o\)

Dato : 29-09-02 14:28

Hej NG

hvordan får man tråden i forum til at folde sig ud og ind ved et klik på et
+ eller et -, når trådene er en database.

mvh

Jan

---

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-09-02 15:30

Jan Kristensen escribió / skrev

> hvordan f†r man tr†den i forum til at folde sig ud og ind ved et
> klik p† et + eller et -, n†r tr†dene er en database.

Idéen er denne:

ID_Paa_denne_traad%>">+</a>
<% if request.querystring("traad") = ID_Paa_denne_traad then
   call visHeleTraad()
else
   response.write(Traadens_Emne)
end if
%>

med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-09-02 15:31

"Jan Kristensen " <vang@image.dk> wrote
> hvordan får man tråden i forum til at folde sig ud og ind ved et klik på
et
> + eller et -, når trådene er en database.

Hvis du ønsker at flere ting skal kunne klappes ud på en gang kan du sikkert
lære lidt af at kigge på denne her:

http://www.advice.dk/jakob/stifinder/

--
Jakob Andersen

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 29-09-02 20:07

Jeg kan anbefale, at det laves clientside i stedet ud fra den betragtning,
at det ikke kræver postbacks og dermed sparer mange databasekald og
rekusioner af datasættet, og samtidig giver brugeren en mere flydende
oplevelse af at arbejde med trådene. Det kræver lidt mere arbejde, men
løsningen er for mig at se mere tilfredsstillende.

Kim
--
· www.kensho.dk · psykologi og spiritualitet ·

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-09-02 20:44

"Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> wrote
> Jeg kan anbefale, at det laves clientside

Husk dog at have et alternativ til folk der ikke har clientsidescripting
aktiveret, eller evt. har en browser hvori dit clientsidekode ikke virker.

--
Jakob Andersen

Fra : SumSum

Dato : 01-10-02 06:58

"Jan Kristensen " <vang@image.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan får man tråden i forum til at folde sig ud og ind ved et klik på
et
> + eller et -, når trådene er en database.

http://\80.197.122.5/warriors/debug2.html

+ og - er forholdsvis nemt at lave. Skriv hvis du vil have hjælp til det.

(rutinen er tyvstjålet fra Warriors - The ultimate fight)

Hilsen
SumSum

PS. Det er clientside, har intet med ASP at gøre og minimerer derfor
trafikken fra dit websted

---