CD-R Audio medier
Fra : Martin Andersen

Dato : 29-09-02 13:00

Hej!

Jeg har set at nogle butikker sælger disse
audio medier, og de er væsentlig dyrere end
almindelige medier.
Hvad er fordelen med CD-R audio ?

Med hilsen Martin

Fra : Jesper Juul

Dato : 29-09-02 13:09

"Martin Andersen" <andmar@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har set at nogle butikker sælger disse
> audio medier, og de er væsentlig dyrere end
> almindelige medier.
> Hvad er fordelen med CD-R audio ?

At de sikkert kan bruge på stationære cd-r maskiner, hvoraf mange netop kun
kan bruge disse dedikerede audio cd'ere.

Jesper Juul
Try this at home:
www.usenet.dk

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 14:27

Martin Andersen skrev:

> Jeg har set at nogle butikker sælger disse audio medier, og de er
> væsentlig dyrere end almindelige medier. Hvad er fordelen med CD-R
> audio ?

Der er sikkert langt større chance for at finde nogle som har styr på
dette i gruppen <news:dk.edb.hardware.cd-rom>

Madsen.

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-09-02 14:44

Madsen wrote:

> Der er sikkert langt større chance for at finde nogle som har styr på
> dette i gruppen <news:dk.edb.hardware.cd-rom>

Ok, tak for hjælpen.

Martin.