Webcam - hvilke anbefales ?
Fra : Tom Kristensen

Dato : 29-09-02 12:38

Hvilke Webcam er af de bedre ?

Hvilken software kan anbefales hvis det skal stå og oploade til en
hjemmeside ?

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 29-09-02 13:58

> Hvilke Webcam er af de bedre ?

Philips PCVC740K ToUcam PRO

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Niels Andersen

Dato : 29-09-02 22:38

Tom Kristensen wrote in <3d96e47c.12288328@news.tele.dk>:
> Hvilken software kan anbefales hvis det skal stå og oploade til en
> hjemmeside ?

Ud fra den beskrivelse: Bare noget der virker. Der er mange, mange
programmer, både frie, gratis og betalings-programmer. Min erfaring siger
at pris og kvalitet hænger ret dårligt sammen.

Sidst jeg lavede noget i den stil fandt jeg ingen betalings-programmer, som
overhovedet kunne det, jeg havde brug for.
Godt nok var mit behov lidt specielt, men da jeg havde prøvet 2-3 frie
programmer, som alle kunne opfylde behovet, valgte jeg en mere eller mindre
tilfældig, og opgaven var løst. :)

--
Mvh.

Niels Andersen