Prøve m.v.
Fra : Iben Holst

Dato : 29-09-02 11:16

Hej ...

Jeg vil såmænd lige prøve om jeg nu kan se mine egne indlæg.

Heldigt nok kan jeg se de svar der er kommet på min "Faglige forklaring",
men mine egne indlæg kan jeg ikke se!!

Jeg håber du vil svare mig igen - Tina Uhre - om skimmelshampoo (?) for jeg
nåede kun lige at se at du havde svaret - men ikke hvad - før jeg fik besked
om at meddelelsen ikke længere var på serveren.

Iben

Fra : Tina Uhre

Dato : 29-09-02 17:41

"Iben Holst" <ria@os.dk> wrote in message
> [...]
besked
> om at meddelelsen ikke længere var på serveren.

Hej Iben

Jeg vil tro at forskellen på skimmelshampoo og alm hesteshampoo er at der er
en anelse blånelse i førstnævnte. Man kan også bruge ukoncentreret blånelse
på pelsen men det er meget skrapt for den.

Hilsen Tina

Fra : Iben Holst

Dato : 29-09-02 20:05

> [...]
> en anelse blånelse i førstnævnte. Man kan også bruge ukoncentreret
blånelse
> på pelsen men det er meget skrapt for den.

Ok - tak for det

Iben