Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6 vil ikke åbne vindue.
Fra : Me Myself

Dato : 29-09-02 11:07

Dumt problem måske, men jeg kan ikke finde ud af hvad der er gået galt.
Jeg har været ved at rydde op på computeren, og har slettet en masse snavs
fra temp. internet files.
Efter at have gjort dette, kan jeg ikke mere få et javascript baseret vindue
til at åbne. Der komme kun et omrids of Popup'en og derefter sker der ikke
mere. Det er fra Zone.msn.com deres små sjove spil, som f.eks. TextTwist og
What Word. Tidligere har jeg uden problemer kunnet spille disse, men nu vil
den altså ikke hente informationerne mere. Er der nogen der har et bud på
hvad der kan være galt, og hvordan jeg kan rette det?
Forresten - når jeg klikker på et link i en outlook express meddelelse, sker
det samme. Der åbnes et browser vindue, eller rettere, det er kun hovedet
med navigationsknapper osv. der åbnes, og så sker der bare ikke mere - surt.

Jeg håber at nogen af de meget dygtige folk i denn gruppe kan give mig et
tip til at få tingene til at fungere igen.

Stor hilsen

Jens Weber

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 29-09-02 21:20

"Me Myself" <me@home.nu> skrev i en meddelelse
[snip]
> [...]
>
> Jeg håber at nogen af de meget dygtige folk i denn gruppe kan give
mig et
> tip til at få tingene til at fungere igen.

Det kan være fordi Internet Explorer ikke er din standardbrowser.
Ellers prøv at gå til Mappeindstillinger - Filtyper og check URL
call to protocol. Normalt er der ingen programmer associeret med
denne filtype.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.