løbetid
Fra : solveig

Dato : 29-09-02 08:48

Hej.
Min hund er i løbetid lige nu. Det er 3 gang, og vi har ikke haft
problemer med hende de andre gange.
Og den første uge var der heller ikke problemer. Hun blev opereret i
onsdags, da hun havde slugt en gummibold, og fredag aften begyndt hun
pludselig at opføre sig mærkelig. Hun vil ikke gå, kun sidde. Jeg kan
ikke engang få hende til at stå det øjeblik det vil tage at tisse. Når
hun sidder, farer hun pludselig op, stikker snuden ned under sig, for
derefter igen at spjætte, prøver derefter at "løbe fra noget", for
derefter hurtigt at sætte sig ned igen.
Var hos dyrlægen i går, da jeg er nervøs for om det muligvis kan være
hendes syning fra operationen, der er noget i vejen med.
Dyrlægen siger dog at han er sikker på at det er pga. løbetiden at hun
opfører sig sådan. Men for mig lyder det underligt at hun pludselig
begynder at opføre sig sådan.
Håber I kan finde ud af mit lidt rodede brev.
Mvh
Solveig

http://www.kandu.dk/

Fra : Holm

Dato : 29-09-02 17:10

solveig <solveig.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:w6yl9.52097$Qk5.1912245@news010.worldonline.dk...
> [...]
> begynder at opføre sig sådan.
> Håber I kan finde ud af mit lidt rodede brev.

Hej Solveig

Hvor længe siden er det hun blev opereret ?

Jeg har en tæve der gør det samme , når hun er i løbetid.
Jeg har fundet ud af , at hun er meget opmærksom på sig selv og sine
"funktioner" og det tror jeg hænger sammen med at de bliver mere bevidste om
sig selv med alderen.
De opdager at der kommer "blod" fra skeden ( måske kommer det i små
portioner ) og så skal det virkelig gå stærkt med at få gjort sig ren ,
deraf de hurtige , pludselige "spjæt" og lidt sære "nervøse" opførsel.
jeg tror bestemt ikke det er noget du skal bekymre dig om , det er en
naturlig reaktion !

mange hilsener Holm

Fra : solveig

Dato : 29-09-02 18:19

Tak for svaret Holm.
Hun er blevet opereret i onsdags (25/9).
Det er dejligt at høre at det er helt normalt at hun opfører sig sådan,
så behøver jeg ikke bekymre mig mere om det.
Mange tak for hjælpen.
Mvh
Solveig

http://www.kandu.dk/