Hvorfor Fungerer Dette Ikke I Netscape/Moz~
Fra : Tim Sørensen

Dato : 29-09-02 00:59

Jeg har lige hygget mig med at lave denne menu
som til min ærgelse ikke fungerer i
ovenstående browsere

Nogle der kan se hvad der er galt?

Den fungerer perfekt i IE.

http://www.dondata.dk/Testmenu.html

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-02 01:11

Sun, 29 Sep 2002 01:58:48 +0200, skrev "Tim Sørensen"
<spam.mig.ALDRIG!!@fuckyou.dk>:

>Jeg har lige hygget mig med at lave denne menu
>som til min ærgelse ikke fungerer i
>ovenstående browsere
>
>Nogle der kan se hvad der er galt?

Fordi du bruger document.all som kun virker i IE.

Du skal bruge document.getElementById

Dette virker også i IE 5.x og nyere.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 29-09-02 03:17

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> Fordi du bruger document.all som kun virker i IE.
>
> Du skal bruge document.getElementById
>
> Dette virker også i IE 5.x og nyere.

Du bruger faktisk "document.all('navn')" og ikke som jeg er vant til at
se "document.all['navn']" (altså som funktion, ikke som array). Virker det
også i ældre versioner af IE?

Du bør iøvrigt nok huske at slutte den "<!--" der begynder
javascriptet i headeren med en "// -->". Med document.getElementById
og en slut-kommentar så virker det endda i Opera.

/L

Fra : Tim Sørensen

Dato : 29-09-02 10:50

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> wrote
> Du bør iøvrigt nok huske at slutte den "<!--" der begynder
> javascriptet i headeren med en "// -->". Med document.getElementById
> og en slut-kommentar så virker det endda i Opera.

Alt er ændret nu, og det fungerer i begge mine browsere nu.
Fungerer det også der?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 29-09-02 12:47

"Tim Sørensen" <spam.mig.ALDRIG!!@fuckyou.dk> writes:

> "Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> wrote
>
> Alt er ændret nu, og det fungerer i begge mine browsere nu.
> Fungerer det også der?

Den ser ud til at virke ens i Mozilla (egentlig Phoenix, menstadig
Gecko) og i Opera. Det ser dog ud til at browseren skal have mindst en
bestemt bredde (ca. 850 pixels), ellers bliver menupunkterne klemt
sammen og menuerne dukker ikke op lige under overskrifterne. Det
gælder begge browsere, Opera skal bare bruge 25 pixels ekstra som
afsættes til en evt. scrollbar.

/L

Fra : Tim Sørensen

Dato : 29-09-02 10:49

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote
> Fordi du bruger document.all som kun virker i IE.
> Du skal bruge document.getElementById
> Dette virker også i IE 5.x og nyere.

Det var vidst en dummer fra min side :)
Det er nu rettet.