TDC / pro@ccess - router ?
Fra : ab

Dato : 29-09-02 00:51

I min fortsatte kamp med TDC, kan jeg nu læse i betingelserne dateret feb.
2002, at en router er en "tilvalgs-service", der kan "lejes" mod særskilt
betaling ?

På min aftale står der, at TDC (Zillion) stiller en router til rådighed, som
forbliver selskabets ejendom osv.

Hvad skal man tro ?

Er der som sædvanlig bare tale om en "TDC-forståelse" på linie med f.eks.
"Fri SMS året ud" ?

ab

Fra : Sørensen

Dato : 29-09-02 10:42

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal man tro ?
>
> Er der som sædvanlig bare tale om en "TDC-forståelse" på linie med f.eks.

Jeg mener at ved proacces er den med i abonoment, hvorimod ved BB og
netexpress koster den leje.

vh.
Sørensen

Fra : Henrik Larsson

Dato : 29-09-02 11:03

> [...]
> betaling ?
>
> På min aftale står der, at TDC (Zillion) stiller en router til rådighed,

Sådan har jeg forstået det:
- Ved Zillion standard løsningen er std. router med i købet.

- Ved flere ip-adresser eller link løsningen, er router tilvalg som du skal
betale for.

Mvh Henrik

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 29-09-02 11:59

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>I min fortsatte kamp med TDC, kan jeg nu læse i betingelserne dateret feb.
>2002, at en router er en "tilvalgs-service", der kan "lejes" mod særskilt
>betaling ?

Jeg har ikke gidet slå dem op nu, men hvis P@-betingelserne
stadig minder om dem der eksisterede for et års tid eller
halvanden siden, så er de en gevaldig sammenblanding af
information om på den ene side P@ fastlinje og på den anden side
P@ ADSL, og man skal læse det hele meget omhyggeligt, inkl.
undtagelser der følger efter generelle udtalelser, for at
gennemskue hvad der gælder for P@ ADSL.

Så tjek lige om det med tilvalgs-servicen mon ikke kun er for
fastlinjer.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Hans

Dato : 29-09-02 13:47

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> betaling ?
>
> På min aftale står der, at TDC (Zillion) stiller en router til rådighed,

På en P@ ADSL med 1 fast IP følger der som standard en Speedstream 5781
router med, og den leveres med låst konfiguration der kan ændres mod
betaling.

--
mvh, hans

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-09-02 19:59

Hans skrev:

> [...]
>
> På en P@ ADSL med 1 fast IP følger der som standard en Speedstream
> 5781 router med, og den leveres med låst konfiguration der kan ændres

"Problematikken" stikker meget dybere end det....
Følger routeren med, eller lejer du den blot for 0 kr/måned (plus moms,
hehe) ???
Det er spørgsmålet som jeg forstår det - hvad man vil opnå med at søge
et svar på spm må så stå hen i det uvisse...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Hans

Dato : 29-09-02 21:08

"Søren C. Fischer" <scf@image.dk> wrote in message

> "Problematikken" stikker meget dybere end det....
> Følger routeren med, eller lejer du den blot for 0 kr/måned (plus moms,
> hehe) ???

Den følger med abonnementet og optræder ikke på kvartalsregningen, så der er
ikke tale om at leje den. Den følger simpelthen med som standard.

--
mvh, Hans

Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-10-02 08:52

> [...]
> betaling ?
>
> På min aftale står der, at TDC (Zillion) stiller en router til rådighed,

På vores Pro@cces 256/256 har vi inkl. i vores abbnt. en Speedstream router
stillet til rådighed

Mvh - Martin

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 03-10-02 11:10

> [...]
> 2002, at en router er en "tilvalgs-service", der kan "lejes" mod særskilt

Der vil som standard altid være en router med til Pro@ccess ADSL. Hvis dette
er standardløsningen er det pt. en Efficient Speedstream 5781 router.

Du har fået en folder med den teknikske specifikation. Ellers er der et link
til den her, hvor routeren er beskrevet:
http://hufflepuff.opasia.dk/pub/zillion/word/TeknfaktaP@ADSL_NY071101.doc

Hvis ikke du har fået din router kan du da prøve at ringe til kundeservice
på 80801590. Jeg sikker på de vil vil hjælpe dig. Jeg har i hvert fald
aldrig haft nogle problemer med dem

Hvad er det da for en "fortsat kamp"

Mvh Tobias