Powersupply...!
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 28-09-02 22:27

Hey Clocker's!

Jeg skal ha' en ny forsyning til maskineriet, og kigger lidt på studiedata's
produkter, både Enermax og LePont - budgettet ligger i omegnen af en tusse
+/-..! Det ligner jo en 431W Enermax eller en 520W LePont...

Men... Jeg er kommet frem til at det, mit system virkelig har brug for er at
kunne justere lidt på spændingerne, særligt +3.3V - er det muligt på nogle
af de nævnte - eller kender i til andre supplies, hvor det er muligt?
Hvorvidt garantien ryger på det er mig ligemeget - bare der er et
potentiometer til at dreje på - vil HELST ikke igang med at svinge
loddekolben...!

X-POST - news:dk.edb.hardware og news:dk.edb.hardware.overclocking. FUT:

Da powersupplies er relevant i begge grupper, men mit primære må er
OverClocking...

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120