HP printere vil ikke snuppe papiret
Fra : Devast8or

Dato : 28-09-02 21:05

Hej med jer,

jeg har to HP printere stående, en 610 og en 690, der begge har det samme
problem: de har problemer med selv at tage papiret. Det er ikke altid de
ikke kan finde ud af det, men det er for tit. Det hjælper normalt hvis man
selv skubber lidt til papiret, dog tager den ene (690eren) nogle gange mere
end et stykke papir når den endelig tager noget.

Er der nogle af jer der kender til det problem, og som har en løsning på
det?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : ha

Dato : 28-09-02 21:07

> Er der nogle af jer der kender til det problem, og som har en løsning
> på det?

Nu kender jeg ikke lige netop de printere, men mon ikke de har
nogle gummiruller som trækker papiret. Disse ruller skal rengøres
for papirstøv. Brug evt. en spritklud.

mvh
ha

Fra : Devast8or

Dato : 28-09-02 21:30

Ja, der sidder nogle gummiruller der skal hive i papiret. Jeg vil prøve at
rengøre dem med sprit og se om det hjælper.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mogens

Dato : 29-09-02 10:16

On Sat, 28 Sep 2002 22:30:23 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>Ja, der sidder nogle gummiruller der skal hive i papiret. Jeg vil prøve at
>rengøre dem med sprit og se om det hjælper.

Hvis rullerne er slidt meget glatte er en simpel
rengøring måske ikke nok. I så fald kan man
sommetider l'se problemet med et stykke groft
sandpapir som man lige lader raspe overfladen
op på gummirullene. De skal altså ikke slibes
glatte med sandpapiret, nærmest tværtimod.
Det lyder ekstremt, men det virker. Vi har en
HP 2500 på kontoret og en autoriseret HP tekniker
brugte et stykke meget groft sandpapir til at
fikse vores printer i sidste måned. Den led af samme
problem.

mvh Mogens

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 29-09-02 01:27

Devast8or wrote:

> jeg har to HP printere stående, en 610 og en 690, der begge har det samme
> problem: de har problemer med selv at tage papiret.

Har du tjekket HP hjemmeside, der er et gratis erstatningskit
for nogle af deres printere.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 29-09-02 12:04

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev

> Har du tjekket HP hjemmeside, der er et gratis erstatningskit
> for nogle af deres printere.

Ikke længere - og aldrig til deskjet 610 og 690. Desværre.

mvh
Peter