clarenews god eller dårlig news sever?
Fra : Jack Ryan

Dato : 28-09-02 18:51

Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med clarenews? Da jeg har tænk
på at bruge dem indtil tdc for deres news sever op og køre igen.

Jack Ryan

Fra : Lars Christensen

Dato : 28-09-02 23:06

On Sat, 28 Sep 2002 19:51:27 +0200, "Jack Ryan" <jack@hotmail.com>
wrote:

>Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med clarenews? Da jeg har tænk
>på at bruge dem indtil tdc for deres news sever op og køre igen.

Jeg har kun gode erfaringer med Claranews. Completnes i binære grupper
er utrolig god men man skal ikke være alt for længe om at hente i de
binære grupper fordi indlæggen forsvinder hurtigt igen.

Lars

Fra : Brian Skaarup

Dato : 29-09-02 10:33

On Sun, 29 Sep 2002 00:05:54 +0200, Lars Christensen
<lars@ofirgoawayspammer.dk> wrote:

>Jeg har kun gode erfaringer med Claranews. Completnes i binære grupper
>er utrolig god men man skal ikke være alt for længe om at hente i de
>binære grupper fordi indlæggen forsvinder hurtigt igen.
Jeg kan tilslutte mit dette. Jeg har brugt Claranews i et par år.
Completeness er god og retention er ca 3 dage
Når det sker jeg kommer for sent i gang og derved mister en pakke
eller to bruger jeg teranews til det sidste (også god completeness,
men max 50mb/døgn og gratis)

Fra : Jack Ryan

Dato : 29-09-02 13:36

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Når det sker jeg kommer for sent i gang og derved mister en pakke
> eller to bruger jeg teranews til det sidste (også god completeness,

tak for jeres indlæg lyder som om det var vær at prøve.