Kattetræf i Odense
Fra : Jakob Jensen

Dato : 28-09-02 15:01

Som skrevet på www.debatkat.dk :

--
Hej alle

Vi går og pusler med planerne om, at afholde et træf for de søde
katteejere hvorend du bor. Det bliver formentligt først i November,
December eller Januar.

Vi skal lige flytte først og når alt er i orden, så finder vi ud af
hvornår det skal være. Imens kunne vi godt tænke os og høre hvornår
det er bedst for jer.

Skriv alle dage (i weekenderne) ned fra November til Januar, hvornår
det passer jer bedst. Så kan i også få lov til, at se vores nye
løbegård, som vi skal til at bygge lige så snart, vi overtager leje
huset.

Der må også gerne kigges på Amatyst og de andre missere

--
Mvh. Jakob Jensen
webmaster@debatkat.dk

DK Shuno Zahra's Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Stedet for katte og deres mennesker
http://www.debatkat.dk

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 28-09-02 18:56

Jakob Jensen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

> [...]
>det passer jer bedst. Så kan i også få lov til, at se vores nye
>løbegård, som vi skal til at bygge lige så snart, vi overtager leje

16.11, 30.11, 14.12, 21,12 (alle 4 datoer er lørdage).

Den lille bil kan sikkert også indeholde endnu et par sjællandske
kattejere med mod på Fyn.

>Der må også gerne kigges på Amatyst og de andre missere

Nææææ - må man også medbringe en legekammerat til Amatyst?

Stina H. Diderichsen

Fra : Jette

Dato : 28-09-02 20:57

"Stina H. Diderichsen" skrev:
> 16.11, 30.11, 14.12, 21,12 (alle 4 datoer er lørdage).
>
> Den lille bil kan sikkert også indeholde endnu et par sjællandske
> kattejere med mod på Fyn.

Jeg vil gerne reservere et stykke sædebetræk til min bagdel i din bil,
hvis jeg ellers kan den dag der vælges ... jeg underviser lørdag
formiddag, så hvis der vælges en lørdag, kan jeg først efter kl. 13:00

Mvh. Jette

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 29-09-02 21:04

Jette skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeg vil gerne reservere et stykke sædebetræk til min bagdel i din bil,
>hvis jeg ellers kan den dag der vælges ... jeg underviser lørdag
>formiddag, så hvis der vælges en lørdag, kan jeg først efter kl. 13:00

Jeg har flottet mig og reserveret både sædebetræk samt polstring til
dig - det er så fjollet at skulle nøjes med betrækket.
Så må vi se om vi kan aftale detaljerne når vi bliver inviteret
rigtigt for alvor.

Stina H. Diderichsen

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-09-02 21:59

> Nææææ - må man også medbringe en legekammerat til Amatyst?

L: Jaaa da Det bliver Tyste glad for

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 29-09-02 20:10

Hej Louise og Jakob,

vi vil da gerne komme til kattetræf - har foreløbig ikke nogen
weekendplaner bortset fra udstillingen 23.november og skovkattekørekort
16/11 og 7/12. Fra 15/12 til 1/1 har vi sikkert også lidt rigelig
travlt, men ellers er der vist frit slag!

/Pernille