Hmmm 2 pcer på adsl??????????
Fra : X-Man

Dato : 28-09-02 15:10

Jeg her 2 pcer på internettet gennem en D-Link 1016D
Den ene kører Win ME og den anden XP!!
MEN............
Der kan kun værer E´n maskine på internettet??
De kører begge 2 med en klientprg,Tcp/ip med fast iPadresse.. OG har prøvet
at slå firewall fra og tjekket routeren??
Det underlige består i at den maskine som er tilfældig godt vil kører med
ICQ men den vil ikke lukke op for internettet??
X-man
Nogen der er stødt på den problem??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-02 15:28

"X-Man" <C.Kragh@wanadoo.dk> wrote in message
> Jeg her 2 pcer på internettet gennem en D-Link 1016D

Det er en 16 ports Swítch?

> Den ene kører Win ME og den anden XP!!
> MEN............
> Der kan kun værer E´n maskine på internettet??

Hvad er det for et ADSL abonnement du har fat i.. Det er alt afgørende...

Har du fx TDC bredbånd, med fast IP, kan du kun være på nettet med een pc.

> De kører begge 2 med en klientprg,Tcp/ip med fast iPadresse.. OG har
prøvet
> at slå firewall fra og tjekket routeren??

Routeren?

Efter hvad jeg kan finde frem til, er D-Link 1016D en Switch
At du så siger de begge kører med Klientprogram, lyder som netexpress. Her
kan kun en enkel kalde op samtidigt.

Jeg tror du roder en masse sammen,, jeg kan ivertfald ikke finde hoved og
hale