tjene penger?
Fra : Erlend Walle

Dato : 28-09-02 13:23

Vi er nå på jakt etter gode mlm'ere, folk som kan nettverksmarkedsføring,
eventuelt gode selgere.

Dette er et konsept som vil bli svært stort og som skal introduseres i
norden nå.

Selve konseptet er like stort som det f.eks. World Games er, men ingen har
hørt om det i norden enda fordi det til nå kun har vært kjørt i USA! Så vi
kommer til å bli veldig mye større en f.eks WGI på sikt.

De som kjenner mlm VET viktigheten av å komme inn først. Og vi snakker her
om et selskap som satser stort. Dette konseptet vil ha minst ca 40.000
medlemmer bare i norge i løpet av 12 måneder, det er også uttalt av Mark
Joyner som er boss i selskapet. Resten av norden, Europa etc... kommer i
tillegg selsagt.

Det er nå man skal gå inn om man vil gjøre det stort som du sikkert
forstår.... Det er de på toppen som får de beste forutsetninger for å
lykkes.... Så det er nå man har sjangsen!! (jeg kan i hvertall si at du
trolig aldri vil få en slik sjangse igjen)

De fleste som kjenner noe til MLM ville jublet over en sånn mulighet, alle
sier ja til dette i en så tidlig fase.

Selve konseptet er så billig, bra og enkelt at du trolig kunne fått med din
bestemor. Da vil du kunne se en eksplosiv utvikling når vi virkelig starter
å kjøre dette konseptet i norden.

Om DU (eller noen du kjenner) kan være interessert i dette, kan de sende meg
en mail på denne adressen og jeg skal gi de info.

Men her er det selvsagt lurt å være kjapt frempå!!

Om du er interessert, send meg en mail så fort du kan!!
Jeg sender deg alt du trenger av info etterpå.

Takk for din tid!

Med vennlig hilsen
erlendwalle@hotmail.com

Erlend Walle

Fra : Knud Thomsen

Dato : 28-09-02 13:48

Jeg synes du øjeblikkelig skulle stoppe markedsføringen for disse
pyramidespil. I Danmark er det både dybt ulovligt og moralsk forkasteligt.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Erlend Walle

Dato : 29-09-02 00:15

Det er ikke pyramidespill, og pyramidespill er like mye ulovlig i norge som
i danmark. Er vel bare deres naboer i sør som ikke har dette forbudet i
europa, med unntak av noen øst-europeiske, så en gang for alle.. MLM er ikke
pyramidespill.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 29-09-02 00:45

Erlend Walle wrote:

> [...]
> europa, med unntak av noen øst-europeiske, så en gang for alle.. MLM er ikke

Og hvorfor er din beskrivelse af det du tilbyder så ganske som pyramidespil.
Eller du har måske opfundet et nyt ord for det samme.

Og så er reklamer her uønsket.

Skal vi spørge din ISP ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-09-02 00:49

Erlend Walle wrote:

> [...]
> europa, med unntak av noen øst-europeiske, så en gang for alle.. MLM er ikke

Og din reklame for dit nye MLM-projekt hører heller ikke hjemme i denne
gruppe, hvilket du kan læse nærmere om her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge

Du kunne med fordel også besøge nedenstående link, hvor du kan læse lidt
om citatteknik i de danske nyhedsgrupper.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : KGB

Dato : 29-09-02 15:42

"Knud Thomsen" <091255@iname.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes du øjeblikkelig skulle stoppe markedsføringen for disse
> pyramidespil. I Danmark er det både dybt ulovligt og moralsk forkasteligt.

Sludder, det er ikke et pyramidespil, men MLM - hvilket ikke er ulovligt på
nogen måde !!! Men at man derudover ikke gider at høre på alle de smarte
MLM'er rundt omkring der alle lige har opfundet den dybe tallerken er en
helt anden sag!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Knud Thomsen

Dato : 29-09-02 16:30

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse

> [...]

> nogen måde !!! Men at man derudover ikke gider at høre på alle de smarte
> MLM'er rundt omkring der alle lige har opfundet den dybe tallerken er en

Hvis ikke indlægget er et oplæg til et pyramidespil (eller hvad du ønsker at
kalde det) må du kalde mig for Mads.
Find lige nogen gode argumenter frem for at det er en helt normal (og
lovlig) forretning.

Venlig hilsen
Knud