Hvordan gemme alt fra et link?
Fra : JH

Dato : 28-09-02 12:52

Jeg havde engang et program, som kunne hente og gemme
alt vedr. et link.
Altså hvis der feks er 5 sider i en spilanmeldelse,
kan programmet hente alle 5 sider og gemme dem i en fil.
Så man kan læse anmeldelsen off-line,
uden selv, at skulle gemme hver enkelt side.

Jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvad programmet hed.
Nogen der kender et program, der kan dette -
eller en anden måde at gøre det samme på?

Jeg bruger IE 5.5.

Vh JH

Fra : Allan Bojsen

Dato : 29-09-02 11:40

On Sat, 28 Sep 2002 13:51:58 +0200, "JH" <nospamos@eurosport.com>
wrote:

>Altså hvis der feks er 5 sider i en spilanmeldelse,
>kan programmet hente alle 5 sider og gemme dem i en fil.
>Så man kan læse anmeldelsen off-line,
>uden selv, at skulle gemme hver enkelt side.

www.httrack.com - er gratis at bruge
Prøv evt. at søge på offline browsers i Google.

Allan Bojsen
www.nettips.dk

Fra : JH

Dato : 29-09-02 12:36

"Allan Bojsen" <email@netfjerntips.dk> skrev i en meddelelse

> www.httrack.com - er gratis at bruge
> Prøv evt. at søge på offline browsers i Google.

Wow - lige hvad jeg skulle bruge.
Mange tak.

JH