Nyt Bundkort MSI eller ASUS ?
Fra : Mogens Olsen

Dato : 28-09-02 11:55

Hej alle.
Jeg står for at skulle samle en ny maskine, jeg har kikket på
MSI KT3 6380E ATX FSB FSB 200/266
med 512 mb DDR PC 2700 Ram
og en AMD Palomino XP 2000+ mhz
Jeg har ellers altid været ASUS fan, men tænkte på at prøve noget
andet.
Er der nogen der har prøvet dette bundkort og i så fald, er der noget
der funker??

--
m2olsen@tdcadsl.dk

Fra : Hans

Dato : 28-09-02 16:24

"Mogens Olsen" <m2olsen@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> andet.
> Er der nogen der har prøvet dette bundkort og i så fald, er der

KT3-Ultra2 er et udmærket bundkort, kan varmt anbefales herfra.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 29-09-02 08:53

"Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> skrev i en meddelelse
> "Mogens Olsen" <m2olsen@worldonline.dk> wrote in message
KLIP.........
> noget
>
> KT3-Ultra2 er et udmærket bundkort, kan varmt anbefales herfra.

Jeg takker.
Hilsen Mogens.

Fra : tiKTak

Dato : 29-09-02 09:41

Hejsa

Jeg har også i en årrække brugt asus både til grafik og bundkort, men jeg
skiftede i foråret til et MSI KT3 Ultra med en XP cpu, det virkede rigtig
godt, i øjeblikket bruger jeg et MSI 845 Ultra med Raid og et MSI TI4400
grafikkort og jeg er så glad for det at jeg fremover kun køber MSI

mvh
Peter

Fra : Claus

Dato : 30-09-02 09:13

at jeg fremover kun køber MSI

er også fuldt ud tilfreds med MSI her, både bund+grafikkort.

Claus