Dualboot mellem winXP Pro og Mandrake 9.0
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 28-09-02 09:18

Sådan står der i Egenskaber for system\Start og
Genoprettelse\instillinger\rediger
(boot.ini)

[boot loader]
timeout=5
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect

Kan man tilføje Linux mandrake 9.0 så man bruger den bootloader der er i Win
XP til Dualboot.
Er ikke utilfreds med Lilo men ville gerne bruge det der er i winXP hvis
muligt

Hilsen Lars Lauritzen

Fra : Peter Lønberg

Dato : 28-09-02 19:46

Google er en ven i nøden?

http://www.linuxgazette.com/issue61/padala.html

Mvh. Peter Lønberg

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 28-09-02 11:00

Tak for dit svar Peter.
Det er nok at foretrække Lilo det er lidt tungt for mig, du ved
selverkendelse

Vil lige lade det lige lidt så tager jeg det op igen, først lære/læse og så
udføre.
Hilsen Lars

Fra : T.Rout

Dato : 28-09-02 15:40