Mus & USB-Key i ALDI
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 28-09-02 09:30

Vil blot lige nævne at jeg smutter i ALDI d. 2. oktober og køber en
64MB USB-Key fra Medion til 299,-.

TeleDK har selvsamme USB-Key i deres senest udsendte reklame : 499,-.

ALDI har også tilbud på en en cordless mus med oplader. Hvis der
skulle være nogen her fra NG, der køber den, må de da meget gerne
komme med et par erfaringer her i tråden.

Link : http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

--
MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Thomas T

Dato : 28-09-02 11:20

Keg købte musen til mor og far i julegave sidste år og der har ikke været
andet end problemer med den. Den mister forbindelsen med recieveren hele
tiden, så man skal trykke på de små knapper i bunden for at genskabe den.
Det er irriterende. Bortset fra det er musen ok.

ThomasT