komplette binær grupper ?
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-09-02 21:49

Hejsa

findes der er udbyder af ADSL hvor deres binær grupper er komplette( har
alle meddelser), ikke kun de danske, men osse de udenlandske grupper

Mvh Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-02 23:17

Fri, 27 Sep 2002 22:48:35 +0200, skrev "Jesper Pedersen"
<duval@FJERNDETTEgrov.dk>:

>findes der er udbyder af ADSL hvor deres binær grupper er komplette( har
>alle meddelser), ikke kun de danske, men osse de udenlandske grupper

Nej, du kan blive nødt til at ty til en betalingsnewsserver som
claranews.

http://www.uk.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtml

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-09-02 10:41

"> >findes der er udbyder af ADSL hvor deres binær grupper er komplette( har

> Nej, du kan blive nødt til at ty til en betalingsnewsserver som
> [...]

OK, hvem har så de mest komplette, jeg har tænkt mig at skifte udbyder, og
vil finde den som har det

Mvh Jesper

Fra : Emil

Dato : 29-09-02 12:40

"Jesper Pedersen" <duval@FJERNDETTEgrov.dk> wrote in

> OK, hvem har så de mest komplette, jeg har tænkt mig at skifte
> udbyder, og vil finde den som har det

Jeg kan fortælle dig at det ikke er cybercity, deres tekst grupper er
udmærkede men der er stort set ingen binær dækning.

--
*/Emil

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 29-09-02 23:45

Prøv med www.usenetserver.com

Yderst fair service til en rimelig pris. De har i hvertfald mange komplette
grupper efter min erfaring...

Mvh.
Thomas Rokamp