Hvad kan der være sket med min Logitech?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-02 21:50

Hej

Har en Logitech Cordless mousemann wheel..

Den er begyndt at køre vildt dårligt... Man skal nærmest kører musen 20
gange rundt, før den flytter sig ud af flækken.. Den kan finde på, imens man
bevæger sig hen af skærmen, at stoppe med at bevæge sig, på et bestemt sted
på skærmen.. Så må man en "omvej" uden om for at komme det sted hen på
skærmen, som man vil :-/

Først troede jeg det var fordi, jeg var begyndt at bruge den via USB
porten.. Men nu sidder den i PS2.. Og det er helt det samme..

Det er delme som at sidde med en skodmus til 19,95, som er lige til at smide
ud...

Musen er blevet ombyttet fra logitech, for ca. 6 månedere siden.. Mon man
kan tillade sig at brokke sig?

Fra : Hans

Dato : 27-09-02 22:24

> Musen er blevet ombyttet fra logitech, for ca. 6 månedere siden.. Mon man
> kan tillade sig at brokke sig?

Har du haft kuglen ude og renset de 3 ruller grundigt?

mvh, Hans

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-02 22:36

"Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> wrote in message

> Har du haft kuglen ude og renset de 3 ruller grundigt?

Ja, haft kugle ude flere gange.. og pustet og pustet ned til hjulene... Har
også prøvet at køre uden kugle dæksel

Fra : Hans

Dato : 27-09-02 22:42

> "Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> wrote in message

> Ja, haft kugle ude flere gange.. og pustet og pustet ned til hjulene...
Har
> også prøvet at køre uden kugle dæksel

Det er i de fleste tilfælde ikke nok at puste. Du skal rense rullerne
grundigt med en fugtig vatpind, da der kan sidde belægninger der er svære at
fjerne.

mvh, hans

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-02 23:10

> Det er i de fleste tilfælde ikke nok at puste. Du skal rense rullerne
> grundigt med en fugtig vatpind, da der kan sidde belægninger der er svære
at
> fjerne.

Ja når du nu siger det

Har lige prøvet med et par vatpinde, med sprit på.. Men det var åbenbart
ikke nok.. skiftet rykkede sig ikke meget... Så frem med en skarp kniv, til
at skrarpe det væk... Nu ser det sørme ud til at jeg fik dem rene

Uden at have kørt med den så længe endnu.. Ser det virkelig ud til at virke

Forstår det bar ikke.. For den tidligere version jeg havde af musen.. Var
der ikke sådanne problemer.. Der skulle man bare lige puste lidt, hver 3
måned. og så kørte det.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-09-02 23:25

I news:3d94d737$0$32537$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
skrev Bjarke Hansen dette:

> [...]
> åbenbart ikke nok.. skiftet rykkede sig ikke meget... Så frem med en
> skarp kniv, til at skrarpe det væk... Nu ser det sørme ud til at jeg

Dumt!
Nu er rullerne garanteret ridsede og samler skidt og lort til sig som en
kleptomanisk sigøjner med store bæreposer, og skal renses om 14 dage
igen(med vatpind..)

> [...]
>
> Forstår det bar ikke.. For den tidligere version jeg havde af musen..
> Var der ikke sådanne problemer.. Der skulle man bare lige puste lidt,
Musemåtten har en del at sige(!), jeg måtte også rense min mus hver 14 dag
mindst, men efter jeg skiftede til en hård musemåtte mod tidligere skum, så
samler der sig ingen ting mere. Og det er ikke fordi at jeg er holdt op med
at ryge, spise kiks, mad,snoller og drikke cola at der ikke er lort i musen
mere :)

--
Venlig hilsen
Sune Storgaard
Onani gør fri! -Legalize it

Fra : Lyrik

Dato : 28-09-02 20:37

"Sune Storgaard" <speg-fjern-@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

med
> at ryge, spise kiks, mad,snoller og drikke cola at der ikke er lort i
Ja derfor gik jeg over til Logitecs dual optical, som har to lamper i stedet
for kugle og ellers er helt flad på undersiden. Lamperne er endvidere
forsænket så de ikke tilsmudses.

Hilsen
Jens

Fra : HSC

Dato : 30-09-02 13:37

Når min begynder på det pjat, så plejer det at betyde den vil have nye
batterier..