Åbning af porte med cabelmodem
Fra : sghenne@yahoo.dk

Dato : 27-09-02 19:19

Hej
Jeg har oprettet en ftp.
Jeg har før haft en ftp med en adsl-router dengang skulle jeg åbne
nogle porte i routeren for at andre kunne få adgang til min ftp.

Er det også tilfældet med et cabelmodem????

Hvis Ja: Hordan gør jeg det????

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 28-09-02 10:29

sghenne@yahoo.dk wrote:
> [...]
> nogle porte i routeren for at andre kunne få adgang til min ftp.
>
> Er det også tilfældet med et cabelmodem????

Den rigtige gruppe at stille det spørgsmål i, er;

dk.edb.netvaerk

Fra : Henrik

Dato : 29-09-02 19:36

Nej der er åbent hus på alle porte hvis det er oncable.
Henrik

Husk at fjerne de 4 k efter @