Domænesøgning ( prøver igen )
Fra : Tine

Dato : 27-09-02 13:23

Hej

Jeg har fået min søg domæne til at virke i asp.!

så er det lige brugergrænsefladen her i Flash 5( alt ligger i samme frame i
samme movie er det ok.?)

1. et input felt ( til at taste domæne navnet i) variabelnavn= Domain ,
felt type valgt input.
2. en submit knap ( skal sende teksten fra flash inputfelt, til min asp(som
har variabelnavn= test)
submit knaps actionscript:on (press) {
loadVariablesNum ("whois.asp", 0,
"POST");
}
Her mangler jeg noget for den skal jo sende et svar tilbage fra min asp
kode ( til et dynamisk felt i flash?)

3. et Dynamisk felt med variabel navn= svar t er det det rigtige valg af box
type og hvad med mine variabelnavne ?

ja en simpel søg domæne tast navn, søg , tilbagemelding

Hilsen
Tine