Chieftech kabinetside
Fra : BorreBoy

Dato : 27-09-02 11:27

Hejsa.

Jeg kunne meget godt tænke mig en gennemsigtig kabinetside til mit Chieftec
DX-01-BD.

På Chieftechs hjemmeside, kan jeg se der er en model med stort glasareal,
nemlig:
SPX-02B/F

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe den i DK?

Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Ole

Dato : 27-09-02 11:34

Nu har du jo godt nok spurgt 2 gange, men jeg svarer altså kun én gang

Hvad med, hvis du nu ellers er tilfreds med dit kabinet, at skære ud i
siden, og så lime en plexiglasplade på INDEFRA?? på den måde kan du jo selv
designe dit kabinet. Hvis det skal være total porno, kan du få et blåt/lilla
lysstofrør og ligge indeni. Bare et forslag, der vil spare dig en del penge,
vil jeg tro. Evt. kan du smide en pose øl ned til en autolakerer, så er det
helt unikt.

/Ole