Chieftech kabinetside
Fra : BorreBoy

Dato : 27-09-02 11:26

Hejsa.

Jeg kunne meget godt tænke mig en gennemsigtig kabinetside til mit Chieftec
DX-01-BD.

På Chieftechs hjemmeside, kan jeg se der er en model med stort glasareal,
nemlig:
SPX-02B/F

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe den i DK?

Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Leony

Dato : 29-09-02 19:10

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nemlig:
> SPX-02B/F
> Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe den i DK?

www.proconsult.dk
har side med plexi til dit kabinet. Ved dog ikke om det er den du leder
efter.
Hvis de ikke har den kan den måske bestilles hjem.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : BorreBoy

Dato : 30-09-02 08:47

> [...]
> efter.
> Hvis de ikke har den kan den måske bestilles hjem.

Har prøvet dem. De kan ikke skaffe den, pga. af manglende efterspørgsel.

/Thomas.

Fra : Olsen

Dato : 30-09-02 11:11

www.datateam.dk